Общи Условия - 2

Общи Условия - 2

 

8. Плащания

  1. Потребителят ще бъде информиран всеки път по видим начин на Уебсайта за текущата цена на избраните платени Услуги. Всички цени, посочени в Уебсайта или в ценовите листи, включени в Приложение 7 “Ценови листи”, са брутни цени (включващи Данък добавена стойност, т.е. ДДС), посочени в български лева (BGN).
  2. Плащанията, извършени в Уебсайта, се осъществяват предварително, т.е. цялата дължима сума за дадена Платена услуга трябва да се заплати, преди да започне предоставянето й съобразно платежните методи, заложени в MUSICMART.BG.
  3. Предоставянето на Платената услуга започва не по-рано от момента, в който плащането за тази платена услуга е изцяло преведено по сметката на MUSICMART.BG.
  4. По свой избор, Потребителят може да извърши плащане, като използва един от наличните методи на плащане в съответствие с информацията, предоставена в процеса на избор на дадена услуга, както и ако плащането се избере от секцията MUSICMART.BG Портфейл/ Кредити.
  5. Използването на който и да е от начините на плащане (с изключение на плащанията чрез MUSICMART.BG Портфейл/Кредити) изисква създаването на отделни правни отношения с доставчика на съответната платежна услуга и приемането на неговите правила. MUSICMART.BG не е страна в тези отношения и не може да се намесва в съдържанието или изпълнението им. В случай на възникнал проблем с плащане, потребителят трябва да се свърже със съответния доставчик на платежна услуга, за да изясни съмненията си или да подаде жалба. По изключение и в рамките на техническите и организационните възможности, MUSICMART.BG може да помогне на потребителя да изясни проблема. MUSICMART.BG не поема отговорност за платежната услуга, предоставяна от външен доставчик на услуги.
  6. Потребителят може да заяви фактура с начислен ДДС за получените от MUSICMART.BG услуги в съответствие с приложимите законови разпоредби.
  7. За да получи фактура с начислен ДДС (наричана по-долу „фактура“), Потребителят трябва да попълни своите данни в секция “Настройки” след влизане в профила си.
  8. Потребителят е длъжен незабавно след всяка промяна да актуализира записаните в Профила данни, необходими за издаване на фактура от страна на MUSICMART.BG.
  9. Фактурата, издадена на Потребителя от MUSICMART.BG, е на разположение на Потребителя в електронна форма. Приемането на ОУ също така представлява приемане за изпращане  (предоставяне) на фактури в електронна форма по смисъла на разпоредбите, приложими за ДДС.
  10. MUSICMART.BG съгласно правилата, определени в настоящите ОУ, предоставя на Потребителя фактури с начислен ДДС в електронна форма, гарантирайки автентичността на произхода, целостта на съдържанието и четливостта на фактурите, по-специално като ги запазва в .pdf файлов формат и ги предоставя на Потребителя в рамките на Профила, откъдето Потребителят може да ги изтегли. Потребителят, който получава ДДС фактурите, изпратени (налични/предоставени) в електронна форма, е длъжен да ги съхранява самостоятелно.
  11. В случай на предсрочно прекратяване на публикацията на обява, поради премахване на обява от Потребителя или в случай, когато Стоката е била продадена или Потребителят е променил предмета на обявата по начин, който показва, че се отнася за артикул, различен от първоначалния, цената, начислена за публикуването на съответната обява и свързаните с нея Платени услуги за неизползвания период, няма да бъдат върнати.
  12. Обяви които са незаконни или нарушават разпоредбите на ОУ, вкл.: добавени в грешна категория, подобни или дублирани, повтаряни многократно (със спам характер), считани за обидни, съдържащи порнографско или еротично съдържание или съдържание, което може да се тълкува като насърчаване на сексуални или еротични дейности срещу заплащане, както и които представляват опит за измама, нарушаващите авторски права, ще бъдат премахнати и таксуваната преди това цена за публикуване на обява и платените услуги, свързани с тази обява, ще бъдат върнати в профила на потребителя, под формата на точки, използвани за повторно използване на услугите на Уебсайта, в рамките на 90 Дни, отчетени от момента на премахване на дадена обява (една точка съответства на 1 лв.). По искане на Потребителя, цената може да бъде върната в брой по посочена от него банкова сметка и след попълване на Форма за възстановяване на средства. Ако обява бъде премахната след публикуването й в Уебсайта, Потребителят ще бъде задължен да заплати за предоставените услуги до премахването на обявата от Уебсайта.

9. Услуга MUSICMART.BG Портфейл/Кредити

  1. MUSICMART.BG дава възможност на Потребителя, в рамките на услугата Обслужване на профил, да използва безплатната услуга MUSICMART.BG Портфейл/Кредити, която улеснява плащанията към MUSICMART.BG за поръчаните Платени услуги. За да се избегнат съмнения, услугата MUSICMART.BG Портфейл/Кредити не представлява платежна услуга и разпределените в портфейла MUSICMART.BG единици не представляват електронни пари по смисъла на разпоредбите за предоставяне на платежни услуги.
  2. Използването на MUSICMART.BG Портфейл/Кредити се основава на следните правила:

а. Потребителят трябва да захрани MUSICMART.BG Портфейл/Кредити, като депозира средства в български лева по сметката на  MUSICMART.BG съгласно информацията, предоставена на Уебсайта;

б. След като сметката на MUSICMART.BG се захрани с плащането, MUSICMART.BG прехвърля в MUSICMART.BG Портфейл/Кредити на даден потребител сумата от единици, равна на платената сума. Тази сума се актуализира текущо след всяка операция, извършена от Потребителя, в резултат на която се променя нейната стойност (презареждането води до увеличаване на сумата на единиците в MUSICMART.BG Портфейл/Кредити, а плащането за избраната Платена услуга води до намаляване на сумата на единиците в MUSICMART.BG Портфейл/Кредити);

в. Потребителят запазва пълната и изключителна свобода да  използва средствата в неговия MUSICMART.BG Портфейл/Кредити през целия срок на споразумението за обслужване на Профил, при условие че профилът е активен;

  1. Потребителят може по всяко време да поиска възстановяване на средствата, депозирани в MUSICMART.BG Портфейл/Кредити, в размер, който не надвишава салдото, показано в MUSICMART.BG Портфейл/Кредити, като се вземат предвид направените от Потребителя плащания и допълнително добавени суми. Това искане се прави по електронна поща чрез изпращане на съответната попълнена форма за възстановяване до support@musicmart.bg от имейл адреса, с който е регистриран потребителят, желаещ връщането на съответната сума, или чрез изпращане на формуляра на хартиен носител до MUSICMART.BG.
  2. Връщането на средствата от MUSICMART.BG Портфейл/Кредити ще бъде извършено без неоправдано забавяне, чрез превод към банковата сметка, посочена от Потребителя във формата за възстановяване на средства. Искането за възстановяване на средства от MUSICMART.BG Портфейл/Кредити не се отнася за промоционални бонус точки, които са предоставени в Профила като част от промоционални дейности, игри/конкурси, отстъпки и Cashback, представляващ награди в Премиум пакети в съответствие с Приложение 6 "Пакети обяви". Промоционалните бонус точки се дават всеки път въз основа на правилата за промоционалната кампания, те са валидни в рамките на 90 дни, считано от момента на предоставянето им, и се използват съгласно правилата, посочени в настоящите ОУ.

11. Действия на потребителите, които не са съобразени със законовите изисквания или с ОУ за ползване на Уебсайта

  1. Потребителят има право да използва Уебсайта в съответствие с целта на платформата, в съответствие със закона и добрите практики на информационното общество, като зачита правата и интересите на другите. По-специално, Потребителят се задължава:

а. да не предприема действия, които биха могли да възпрепятстват правилното функциониране на Уебсайта, включително да не предприема действия, които пречат на възпроизвеждането на съдържанието на Уебсайта, Профила си или Профилите на други Потребители, или на IT елементите на Уeбсайта;

б. да не предприема незаконни действия, включително изпращане или публикуване чрез използване на функционалностите на Уебсайта на съдържание, което нарушава закона, лични права; съдържание, което съдържа или разпространява детска порнография, или терористично съдържание или съдържание, което нарушава правата на интелектуална собственост на други лица, както и съдържание с дискриминационен или расистки характер;

в. да не извършва чрез Уебсайта сделка (или да не предприема други действия със сходен ефект) на забранените артикули, изброени в Приложение 5  "Забранени артикули и условно разрешени артикули", както и да не извършва продажба (или да не предприема други действия със сходен ефект) на разрешени под условие артикули, без да отговаря на условията, изисквани в съответствие с Приложение 5, както и други артикули, при условие че търговията с тях е недопустима съгласно приложимото законодателство, както и артикули, които са или са били предмет на кражба или са предмет на висящо съдебно или административно производство, или артикули, предмет на изпълнително производство или включени в масата на несъстоятелност;

г. да не подвежда потребителите на Уебсайта, например като предоставя невярна информация за Артикул или прикрива съответна информация;

д. да се въздържа от недобросъвестно поведение и да не злоупотребява с функционалности на Уебсайта, като ги използва в противоречие с целта му и настоящите ОУ.

  1. Потребителят е длъжен да спазва правилата, посочени в точка 11.1 от ОУ, по време на всеки един момент от ползването на Уебсайта и спрямо всяка предлагана функционалност, включително и най-вече когато публикува обяви и изпраща съобщения до други Потребители.
  2. Публикуването или предаването на съдържание на Уебсайта се извършва автоматично, като се използва интерфейсът на Уебсайта и без участието на MUSICMART.BG, и MUSICMART.BG не проверява автоматично цялото съдържание, предавано чрез функционалностите на Уебсайта.
  3. В случай на промени в съдържанието на обява, направени от Потребителя след публикуването й в Уебсайта, MUSICMART.BG има право да редактира съдържанието, което не е в съответствие с ОУ или да премахне обявата.
  4. Всяко лице, което използва Уебсайта, има възможност да докладва на MUSICMART.BG всяко незаконно или противоречащо на правилата и ОУ съдържание, разпространявано чрез Уебсайта, чрез функционалността "Докладвай", достъпна под всяка обява. Доколкото е възможно, докладващото лице следва да предостави данни, които да позволят на MUSICMART.BG да провери доклада за злоупотреба, включително идентификационния номер на обявата, обяснение на причините, поради които счита, че съдържанието е незаконно или противоречи на ОУ, и по негов избор, данни за контакт.
  5. В случай на получаване на обосновано съобщение (въз основа на доклад за злоупотреба или по друг начин), че въпросното съдържание, изпратено или публикувано чрез Уебсайта, е незаконно или нарушава разпоредбите на ОУ, MUSICMART.BG може:

а. незабавно да блокира даденото съдържание, включително обявата, както и свързаните с нея Промоционални услуги. В случай на блокиране, съдържанието няма да бъде видимо или достъпно за лица, които използват Уебсайта;

б. да предприеме съответните действия по разследване, за да установи обстоятелствата по случая, като действа пропорционално и разумно, включително например чрез осъществяване на контакт с лицето, подало  сигнала за нередност; с лицето, публикувало съответното съдържание; с компетентния държавен орган орган или с външен консултант;

в. в случай на блокиране на дадено съдържание да информира лицето, чието съдържание е било докладвано, най-късно в момента на влизане в сила на блокирането под формата на имейл, като посочи блокираното съдържание и причините за решението за блокиране, като се посочва основанието за него съгласно ОУ;

г. в случаите по т.6 в) MUSICMART.BG има право да откаже предоставянето на по-детайлна информация на Потребителя, ако уведомяването от компетентен държавен орган, задължаващи законови разпоредби или необходимостта да се гарантира безопасността на хората или здравето им, както и сигурността на държавата, предполага задължение да не се разкрива информацията.

  1. Бизнес потребителят има възможност да оспори решението за блокиране на съдържанието, предадено или публикувано от него на Уебсайта, като възрази срещу предоставянето на информация за блокирането на дадено съдържание от страна на MUSICMART.BG. В тези случаи съответно се прилагат разпоредбите, уреждащи процедурата за подаване на жалби.
  2. Ако възражението, посочено в точка 11.7., е подкрепено с нужните доказателства и несъмнено липсват основания да се счита, че е налице незаконосъобразност или несъответствие на даденото съдържание с ОУ:

а. Блокираното съдържание oстава достъпно под формата на работно копие на Обявата и е налично в Профила, но не е видимо на Уебсайта. Потребителят ще може да реши дали сам да публикува съответната Обява или да изпрати съобщение до отдел “Обслужване на клиенти” за активиране на обявата на Уебсайта;

б. Ако за публикуването на Обявата е ползвана някоя от Платените услуги, пропорционална част от цената, начислена за тази цел и съответстваща на размера за неползваните услуги, свързани с дадената Обява, ще бъде възстановена в профила на потребителя под формата на точки които могат да се оползотворят при ползване на услугите на Уебсайта в рамките на 90 дни от момента на сваляне на съответната обява (една точка съответства на стойността на 1 лев). По искане на Потребителя, неизползваният размер на стойността за Платената услуга може да бъде възстановен в брой по банкова сметка, посочена от него във Формата за възстановяване на средства.

  1. Ако възражението, посочено в точка 11.7, остане необосновано от страна на бизнес потребителя или бизнес потребителят не възрази в рамките на 7 дни от получаване на информацията, посочена в т. 11.6 в:

а. Блокираното съдържание се премахва от Уебсайта;

б. Ако за публикуването на Обявата е ползвана някоя от Платените услуги, стойността, която вече е начислена за публикуване на обявата и свързаните с обявата платени услуги, се възстановява в Профила на Потребителя под формата на точки, които могат да бъдат използвани отново за заплащане на услугите на Уебсайта, в рамките на 90 дни, считано от момента на премахване на съответната обява (една точка съответства на стойността на 1 лев). По искане на Потребителя, неизползваният размер на стойността за Платената услуга може да бъде възстановен в брой по банкова сметка, посочена от него във Формата за възстановяване на средства.

  1. MUSICMART.BGима право да премахне обява или да блокира Профил, ако има подозрение, че чрез обявата или Профила могат да бъдат извършени действия, застрашаващи безопасността на други Потребители в Уебсайта, както и в случай че обявата има негативно влияние върху доброто име на MUSICMART.BG или по друг начин уврежда MUSICMART.BG. Не се допуска публикуването в Уебсайта на съдържание или линкове към конкурентни на Платформата уебсайтове;
  2. В случай на сериозно нарушение на закона при използване на Уебсайта, както и на съществено или повтарящо се нарушение на разпоредбите на ОУ, по-специално в случай на повторни опити за публикуване или разпространение на незаконно съдържание от даден потребител или от различни Потребители, действащи съвместно и по договорка, включително и при използването на различни профили, MUSICMART.BG може, в съответствие с принципа на пропорционалност и зачитане на свободата за обмен на стоки, да ограничи или да блокира временно или за постоянно използването на Профил или Профили, което ще бъде равносилно на временно спиране на предоставянето на услуги на Потребителя, като се вземат предвид следните правила:

а. Ограничаване на профила означава спиране на функционалността му. Потребителят, чийто профил е бил ограничен, губи възможността да използва Уебсайта активно, което означава, че не може да изпраща съобщения и публикува обяви. Той може обаче да разглежда Уебсайта, историята на съобщенията и публикуваните обяви и да прави депозити в своя MUSICMART.BG Портфейл/ Кредити, но ако желае да изтегли депозираните суми, трябва да се свърже с отдел "Обслужване на клиенти" на следния имейл адрес: support@musicmart.bg;

б. Блокирането на профил означава, че потребителят губи възможността да влезе в профила си.

  1. Бизнес потребителят ще бъде информиран в случай на блокиране на дадено съдържание най-късно, когато блокирането влезе в сила под формата на имейл с информация относно блокираното съдържание, мотивите за решението за блокиране и основанието от ОУ, от която произтича то.
  2. За да се избегнат съмнения, подаването на възражение, породило ефект, в хипотезите, посочени в т. 11.6 или 11.11, не отнема правото на Потребителя да подаде жалба в съответствие с точка 13 от ОУ.

12. Система за оценка и обратна връзка 

  1. Системата за оценяване и обратна връзка е в тестова фаза, което означава, че не всички описани по-долу функционалности или опции функционират правилно или са достъпни за всички Потребители.
  2. Системата за оценка и обратна връзка позволява на Потребител да оцени субективно друг Потребител и отношенията с него, свързани със сключването на сделка в MUSICMART.BG. Оценката обхваща следните въпроси: доколко е предоставено ясно и надеждно описание на артикула, формата и начина на комуникация между Потребителите, отзивчивост, ангажираност, време за изпращане или доставка на закупения артикул, коректност. Основание за оценката би могъл да бъде всякакъв контакт между Потребителите по повод на обява в MUSICMART.BG, а не само сключването на сделка.
  3. Оценката се дава по начина, във формата, в срока и в категорията, описани на Уебсайта. Бутонът за оценка е видим на страницата на обявата или профила на всеки регистриран в MUSICMART.BG потребител. Оценката е видима в профила на Потребителя и се представя по скала от 1 до 5 (до един знак след десетичната запетая) въз основа на средната стойност на всички оценки, дадени от Потребителите.
  4. Допълнителната информация в мненията и обратната връзка е видима само за оценявания Потребител в рамките на Профила му и има спомагателна роля за целите на верифициране на действията на оценяващите Потребители от страна на MUSICMART.BG.
  5. Ако на конкретен потребител е дадена повече от една оценка от един и същ Потребител, в средната оценка, изчислена за оценявания Потребител, ще бъде включена само най-новата оценка.
  6. Оценката и отзивите не трябва да нарушават разпоредбите на приложимото законодателство и по-конкретно не могат да съдържат:

а) Вулгарни изявления, нецензурно и порнографско съдържание или съдържание, което предизвиква омраза, расизъм, ксенофобия и конфликти между нациите,

б) уеб адреси или връзки към други уебсайтове,

в) рекламно съдържание, друго търговско съдържание,

г) данни на Потребители или други физически лица, по-конкретно: име и фамилия, място на пребиваване, телефонен номер или e-mail адрес, номер на банкова сметка,

д) съдържание, което нарушава правата на трети лица, включително правата върху интелектуалната собственост, добрите нрави, правата на личността, вкл. доброто име, репутацията на други Потребители или трети лица,

е) съдържание, което е резултат от споразумение или договорка с други Потребители или трети лица за оказване на влияние върху оценката, мненията в обратната връзка или отзивите (например с цел изкуствено завишаване или занижаване на оценката на даден Потребител)

ж) съдържание, което е невярно, клеветническо или представлява акт на нелоялна конкуренция.

  1. MUSICMART.BG има право да изключи дадена оценка от средната оценка на Потребителя или да изтрие оценка изцяло или отчасти, когато оценката или обратната връзка:

а) се отнася за потребител, различен от оценявания потребител,

б) е дадена от Потребителя за него самия,

в) е дадена от служители, роднини и близки на оценявания Потребител,

г) се издава в резултат на договорка с Потребителя само за целите на повлияване на оценката и мненията (например с цел изкуствено завишаване или занижаване на оценката на даден Потребител)

д) е издадена от потребителски профил, създаден въз основа на временен имейл адрес,

е) е била изложена по начин, който показва автоматизиране на процеса или по начин, пречещ на анализа на мрежовия трафик,

ж) нарушава Общите условия по друг начин.

  1. По отношение на съдържанието на оценката и отзивите, към момента на тяхното даване, Потребителят предоставя на MUSICMART.BG неизключителен, териториално неограничен и безплатен лиценз при условията, посочени в точка 4.3. от Общите условия и останалите точки от ОУ.

13. Процедура по разглеждане на жалби

  1. Ако има някакви нередности в работата на Уебсайта, включително по отношение на индивидуални услуги от технически характер, потребителят/гостът следва първо да се свърже с отдела за Обслужване на клиенти на: support@musicmart.bg, като предостави данните, необходими за идентифициране на проблема.
  2. MUSICMART.BG полага всички усилия да предоставя услуги от най-високо качество. Независимо от горепосоченото, Потребителят има право да подаде безплатно жалба относно неизпълнението или неточното изпълнение от страна на MUSICMART.BG на услугите, предоставяни съгласно ОУ.
  3. Жалбата може да бъде подадена по един от следните начини:

- чрез формата за контакт с отдел “Обслужване на клиенти”

-  изпращане на имейл до: support@musicmart.bg или

  1. Жалбата трябва да съдържа най-малко: собствено и фамилно име, имейл адрес на потребителя, с който Профилът е регистриран, идентификационен номер на обявата, обстоятелства, които пораждат жалбата, както и искането на потребителя, свързано с жалбата.
  2. Ако предоставените в жалбата данни или информация не позволяват да се направи проверка по жалбата, MUSICMART.BG по ясен начин ще поиска от потребителя да изясни всякакви съмнения или да предостави допълнителна информация, ако е необходимо, за да може MUSICMART.BG да разгледа жалбата.
  3. MUSICMART.BG разглежда жалбата в срок от 14 дни от датата на получаването й или от получаването на допълнителната информация, посочена в точка 13.5 от ОУ. Отговорът на жалбата от страна на MUSICMART.BG се изпраща по електронна поща на адреса на електронната поща, с която Профилът е създаден, освен ако Потребителят не поиска отговорът да бъде изпратен по пощата на пощенския адрес, посочен в жалбата.

14. Жалби и медиация

      1. Бизнес потребителят има право да подаде жалба в следните случаи:

а. твърдяно неизпълнение от страна на MUSICMART.BG на задълженията му съгласно Общите условия и Регламент (ЕС) 2019/1150 на Европейския парламент и на Съвета от 20 юни 2019 г. за насърчаване на справедливост и прозрачност за бизнес ползвателите на посреднически онлайн услуги;

б. при технологични затруднения по отношение на работата на Уебсайта, засягащи възможността за използване на Услугите, предлагани от Потребителя;

в. при мерки, предприети от MUSICMART.BG на Уебсайта, които засягат потребителя;

г. блокиране на избрано съдържание, публикувано или изпратено от Потребителя или блокиране на Профила на Потребителя в съответствие с чл.4 от Общите условия.

  1. По отношение на разглеждането на жалбата се прилагат съответно правилата, посочени в точки 13.3 - 13.5 от Общите условия.
  2. Бизнес потребител може да поиска посредничество, за да разреши спор, възникнал между него и MUSICMART.BG във връзка с услугите, предоставяни от MUSICMART.BG, включително спорове относно въпроси, които могат да бъдат предмет на жалба, посочена в точка 14.1 от настоящите ОУ. MUSICMART.BG е на разположение да направи необходимото за постигане на споразумение по такива спорове чрез медиатори, сътрудничейки си с Центъра за ефективно разрешаване на спорове (CEDR). Списъкът на медиаторите и Правилата за медиация са достъпни на интернет страницата на Центъра за ефективно разрешаване на спорове. Медиацията се заплаща, като MUSICMART.BG поема разумна част от всички разходи за медиация в съответствие с разпоредбите на регламента, посочен в 14.1,буква а) по-горе.
  3. Бизнес потребителят си запазва пълната свобода да предложи друг медиатор, с когото е готов да посредничи.
  4. Възможността за използване на медиация е доброволна. MUSICMART.BG си запазва правото да откаже да участва в медиация.

15. Компетентен държавен орган. Извънсъдебно уреждане на спорове.

  1. Компетентен надзорен орган за защита правата на потребителите в България е Комисията за защита на потребителите с адрес: 1000 гр. София, пл."Славейков" №4А, ет.3, 4 и 6; тел.: 02/933 056 и тел. 02/9884218 и телефон на потребителя: 0700 111 22, уебсайт: www.kzp.bg.
  2. При спорове относно задължения, произтичащи от договори за онлайн продажби, при които не е постигнато споразумение, Потребителят може да отнесе спора към органите за алтернативно решаване на потребителски спорове (АРС) при условията и по реда на чл.181а и сл. от ЗЗП. Допълнителна информация за алтернативното решаване на потребителски спорове може да се открие в уебсайта на Комисията за защита на потребителите на адрес www.kzp.bg и в платформата за онлайн решаване на спорове ОРС.
  3. Потребителят има възможност да използва извънсъдебни начини за разглеждане на потребителски спорове в съответствие с процедурата за разрешаване на онлайн спорове, разработена от Европейската комисия, достъпна на:

https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home2.show

16. Заключителни разпоредби

  1. MUSICMART.BG си запазва правото да изменя Общите условия при спазване на следните правила:

а. Промените в ОУ могат да се извършват в резултат на организационни, правни или технически причини и могат да се отнасят и до изменения в цените, ценовите листи и условията на платените услуги;

б. Потребителят ще бъде информиран за всяка промяна чрез поставяне на информация на страницата на Уебсайта, видима след правилно влизане в Профила. Освен това бизнес потребителите ще бъдат информирани чрез имейл, изпратен на електронната им поща, с която са се регистрирали на Уебсайта;

в. Промените влизат в сила в срока, посочен от MUSICMART.BG, но не по-малко от 15 дни от уведомяването за изменението на ОУ, освен ако разпоредбите на общоприложимото законодателство предвиждат друго;

г. Промените не могат да доведат до лишаване или ограничаване на правата на потребителите, свързани със закупени платени услуги. Платени услуги, закупени преди влизането в сила на измененията в ОУ, ще се предоставят съобразно правилата, приложими към момента на закупуване на услугите.

  1. MUSICMART.BG може да изменя настоящите ОУ, без да спазва посочения по-горе 15-дневен срок за предизвестие, включително с незабавно действие, в случай че:

а. е обвързан с правно или регулаторно задължение, по силата на което той трябва да измени своите общи условия по начин, който не му позволява да спази гореспоменатия 15-дневен срок за предизвестие;

б. трябва по изключение да измени своите общи условия, за да преодолее непредвидена и непосредствена опасност, свързана със защитата на посредническите онлайн услуги, потребителите или бизнес ползвателите от измами, зловреден софтуер, спам, нарушения на сигурността на данните или от други рискове, свързани с киберсигурността.

  1. Разпоредбите на настоящите ОУ в настоящата им формулировка се прилагат за платени услуги, активни преди датата на влизане в сила на нови ОУ.
  2. Потребителят, който не приема промени в ОУ, си запазва правото да прекрати споразумението за обслужване на Профила по всяко време.
    4.а. Точки 3 и 4 се отнасят и до цифровите услуги, предоставяни от MUSICMART.BG. Промените в
    цифровите услуги занапред не засягат платените услуги, закупени преди влизането в сила
    на тези промени и не могат да водят до начисляване на допълнителни разходи за
    потребителя.
  3. За да развива Уебсайта, MUSICMART.BG има право да въведе нови услуги и функционалности, които могат да бъдат предшествани от продуктови тестове, без с това да се засягат придобитите права на Потребителите преди това.
  4. Освен ако не е предвидено друго от задължителни законови разпоредби, приложимото право за договори между Потребителя и MUSICMART.BG е българското законодателство. Изборът на българското законодателство не лишава Потребителя от защитата, предоставена му съгласно разпоредби, които не могат да бъдат дерогирани с договор, по силата на закона, който би бил приложим при липса на избор.
  5. Всички спорове, свързани с услугите, предоставяни от MUSICMART.BG, ще бъдат предоставени за разглеждане на компетентните общи съдилища, без това да изключва приложението на правата, посочени в Раздел 15 от ОУ.
  6. Приложенията към настоящите Общи условия са неразделна част от тях.
  7. Контакт с MUSICMART.BG може да се осъществи:
Имате ли още въпроси? Свържете се с нас