75% от музикантите, които се самоиздават, губят пари за промоция

Въпреки това повече от половината от анкетираните обмислят допълнителни инвестиции в кратки визуални материали за бъдещи издания.

Музикални Новини
9. May 2023
253 прегледа
75% от музикантите, които се самоиздават, губят пари за промоция

Ако искате, включете това в рубриката "Не казваш" или дори "Не знам", но ново проучване разкри, че три четвърти от музикантите, които се самоиздават, никога не възвръщат разходите си за промоция, да не говорим за инвестициите в продукция.

Pirate.com, международна мрежа от студия и репетиционни пространства, проведе проучване сред 1000 музиканти, продуценти, рапъри и MC от Обединеното кралство и САЩ, а резултатите са интересно четиво в епоха, в която никога не е било по-лесно да издавате и инвестирате в собствена музика и промоции без подкрепата на мениджмънт или лейбъл. 

91 % от анкетираните изпълнители популяризират музиката си независимо, а 75 % от тях казват, че харчат повече, отколкото печелят от стриймове, продажби, синхронизации и други източници на приходи от музика, взети заедно. 

Освен това, когато бяха попитани дали ще създадат визуални материали в подкрепа на следващото си издание, 56% от артистите отговориха, че ще го направят, докато 76% от тях планираха да направят традиционен музикален клип, което увеличава потенциалните загуби.

Дан Дейвис, ръководител на отдел "Общност" в Pirate, казва, че все по-нарастващата популярност на визуалните активи се дължи на нарастващия апетит за кратки видеоклипове в платформите на социалните медии, като 54 % от тях използват основните си акаунти в социалните медии за самореклама, а не за общуване. "Като артист, който сам си прави промоция, - казва Дейвис, - в ерата на социалните медии това е едновременно по-трудно и по-лесно. Платформите награждават с постоянен поток от съдържание, което изисква много работа, но отплатата е, че можете да изградите собствена аудитория, а не само да се опитвате да пробиете през пазачите."

От предлаганите канали Instagram остава фаворит - 88% от анкетираните имат акаунт, в сравнение с 69% в YouTube, 58% във Facebook и изненадващо ниските 42% в TikTok.

 

Пълният текст на резултатите от проучването...

91% от изпълнителите популяризират изданията си самостоятелно
75% от музикантите, които харчат пари за популяризиране на изданията си, не си ги възвръщат
56% от създателите на музика ще направят визуализации за следващото си издание
54% от музикантите използват социалните медии за самореклама, а не за общуване
56% използват социалните медии всеки ден

Коментари

Няма добавени коментари към тази публикация

Добавете нов коментар

Трябва да сте влезли, за да добавите нов коментар. Вход